خدمات پس از فروش

مشتری گرامی چنانچه مشکل دستگاه شما از طریق ثبت تیکت به پشتیبانی حل نشده لطفاً قبل از ارسال دستگاه فرم درخواست خدمات پس از فروش را تکمیل نمائید و پس از تایید کارشناس دستگاه را به آدرس شرکت ارسال نمائید.

خدمات پس از فروش دستگاه شامل تست و عیب یابی دستگاه، برطرف نمودن مشکل ، تعویض قطعه معیوب، آپدیت برنامه دستگاه ، و یا تعویض دستگاه در صورت تشخیص و نظر تکنسین بخش کیفیت می باشد.

  • تعویض دستگاه دارای گارانتی در صورت وجود مشکل کیفی دستگاه تا ۱ سال به صورت رایگان می باشد.
  • هزینه تعمییر دستگاهی که گارانتی آن به اتمام رسیده باشد قبل از تعمیر به مشتری اعلام و پس از پرداخت هزینه ، دستگاه تعمیر می شود.
  • هزینه ارسال دستگاه با مشتری می باشد.

علامت خطر

آسیب دیدن دستگاه :

در صورت استفاده نامناسب از دستگاه که باعث آسیب به قطعات اصلی برد شامل میکرو ، ماژول سیمکارت و .. شودهزینه تعویض این قطعات به عهده مالک دستگاه می باشد.

مواردی که باعث آسیب رسیدن به دستگاه می شود :

۱_ اعمال ولتاژ نامتعارف (۱۲ ولت به بالا)

۲_ ولتاژ معکوس

۳_قطع و وصل نمودن مکرر برق دستگاه

۴_باز شدن پلمپ دستگاه

۵_پاشش آب به دستگاه

۶_ عدم توجه به نکات نصب

و…

فرم خدمات پس از فروش

۱_ شناسه دستگاه را صحیح و کامل وارد نمایید.

۲_ شماره موبایل و آدرس پستی خود را دقیق و کامل وارد نمایید. دقت داشته باشید که دستگاه پس از تعمیر به همین آدرس ارسال میگردد.

۳_ مشکلاتی که هنگام استفاده از دستگاه با آن روبرو شده اید را به صورت کامل در قسمت توضیحات شرح دهید تا تمامی موارد به دقت در آزمایشگاه و در صورت نیاز به صورت عملی روی خودرو تست شود.

  • انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf.
  • انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf.